Nadat ik al geruime tijd geleden in mijn eigen omgeving een verhaal hoorde hoe lastig het is aan een donor te komen ben ik gaan nadenken over deze stap. Donoren voor deze bekenden vind ik lastig, maar het idee iemand te kunnen helpen met zo'n grote wens spreekt me wel aan. Na hier een poos over nagedacht te hebben, nu dit berichtje. Ik ben woon in het schitterende Drenthe.
Even kort wat over mezelf;
Leeftijd: 37
Afkomst: Nederlands
Uiterlijk: 1.93 lang, slank gebouwd, krullend haar
Opleiding/Beroep: WO opgeleid, werkzaam in de GGZ
Hobby's; Voetbal, hardlopen, muziek, lekker eten
Medisch:
Drie jaar geleden is mijn spermakwaliteit getest vanwege een eigen kinderwens in die tijd, deze was 'uitstekend'
Geen SOA's, en bereid me hierop te laten testen
Ik zoek een alleenstaande (wens)moeder of stel om te helpen met hun wens. Ik heb daarin niet de wens een rol te spelen in het leven van het kindje, bij een goede klik (pas dan volgt natuurlijk een 'donatie') zal ik voldoende vertrouwen hebben in de wensouder(s).
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.